حق الوکاله اقساطی | پرداخت قسطی حق الوکاله | وکالت قسطی

بدون تردید بهره گرفتن از دانش تخصصی و تجربه وکلای متخصص و خبره که دارای بالاترین درصد موفقیت در پرونده های خود بوده اند . به مراتب می تواند درصد موفقیت شخص در پرونده را بالاتر ببرد. و بلعکس عدم استفاده از وکلای متخصص شانس موفقیت شما در پرونده را به طرز شگفت انگیزی کاهش خواهد داد.
مهم ترین عاملی که موجب عدم بهره مندی اشخاص دارای پرونده های حقوقی یا کیفری از دانش تخصصی و تجربه وکلای متخصص و در نتیجه عدم کسب نتیجه مطلوب و یا شکست در پرونده و بروز ضرر و زیان مادی و معنوی غیر قابل جبران شده است ، نرخ حق الوکاله وکلای متخصص است.
وکلای متخصص عمدتا حق الوکاله های بالایی دارند و حداقل نصف حق الوکاله را نیز در ابتدا و همزمان با قرارداد وکالت دریافت می نمایند.
سامانه وکیل یاب در راستای سهولت بهره مندی هر چه بیشتر اشخاص از توانایی و دانش تخصصی وکلای متخصص ضمن بررسی رزومه کامل وکلای متخصص از جمله دعاوی مختومه و مطروحه و آرای صادره در دعاوی ایشان و بررسی عملکرد و نهایتا درصد موفقیت در پرونده های انجام شده ، با شناسایی و عقد قرارداد با بهترین و موفق ترین وکلای متخصص در تمامی زمینه های حقوقی وکیفری و البته تضمین پرداخت کامل حق الوکاله وکلای متخصص ، اقدام به ارایه طرح وکالت اقساطی نموده است.
در این طرح شما با هر میزان درآمد و به صورت اقساط می توانید از تجربه و دانش تخصصی وکلای متخصص بهره برده و بخشی از حق الوکاله را اقساط و بخش دیگر آن را همزمان با وصول محکوم به پرداخت نمایید.

اعتبار سامانه وکیل یاب و دادن تضمین لازم به وکلای متخصص ، باعث شده است که هر شخصی با هر میزان درآمد ، به وکیل متخصص در زمینه پرونده خود دسترسی داشته باشد و بالطبع نتیجه بهتری در پرونده خود کسب نماید.

در این طرح اشخاص نیازمند وکیل می توانند بدون نگرانی از باب نحوه پرداخت حق الوکاله و با انتخاب وکیل متخصص و خبره برای گرفتن حق خود از راه درست و قانونی بدون هیچ گونه اشتباه و صرف هزینه های هنگفت مادی و معنوی و هدر رفتن زمان ، که یکی از مهم ترین فاکتورها است ، اقدام نمایند.

وکیل یاب در تمام مراحل احقاق حق در کنار شما خواهد بود.

برای اخذ مشاوره حقوقی تلفنی رایگان و یا هماهنگی در خصوص مشاوره حقوقی حضوری با وکلای متخصص و خبره و بررسی پرونده خود اسناد و مدارک را به همراه فایل صوتی شرح پرونده به شماره واتساپ ذیل صفحه ارسال فرمایید.

کارگروه وکالتی

یکی دیگر از مزایای مهم و قابل تأمل پرونده هایی که سامانه وکیل یاب واسطه وکیل و موکل می باشد این است که وکیل یاب با ایجاد کارگروه اختصاصی پرونده شما که متشکل از وکلای متخصص در موضوع پرونده شما می باشد . وکیل متخصص را در انجام هر چه بهتر موضوع وکالت یاری می نماید . و عملا موکل با پرداخت هزینه یک وکیل از تجربه و دانش تخصصی ده ها وکیل متخصص بهره خواهد برد . و به همین دلیل نه تنها احتمال موفقیت در پرونده بالاتر خواهد رفت بلکه میزان احتمال خطا نیز به وضوح پایین تر آمده و به صفر خواهد رسید.

اگر از عملکرد سامانه وکیل یاب و وکیل متخصص تعرفه شده توسط ما رضایت داشتید و این افتخار را داشتیم که کار را به ما بسپارید ، آن زمان در خصوص حق الوکاله و نحوه پرداخت اقساطی آن به توافق خواهیم رسید.

و در ادامه نیز تا انتهای کار پرونده همراه شما خواهیم بود.

قبل از هر اقدامی با ما مشورت کنید…

وکیل یاب سامانه هوشمند جستجو و معرفی وکلای متخصص

مشاوره فوری با وکیل