تجدید نظر تضمینی | تضمین اخذ رای | تضمین اخذ نتیجه

بطور قطع تضمین نتیجه و تضمین اخذ رای تخلف است و زمانی که صحبت از وکالت تضمینی می شود. منظور این است که وکیل بواسطه دانش تخصصی و تجربه عملی ، و ایمانی که به کار و توانایی خود ، دارد تضمین میدهد که در صورت عدم موفقیت تمام حق الوکاله دریافتی را به موکل مسترد نماید.
همانطور که مستحضرید آرای مرحله بدوی عموما در مرحله تجدید نظر تایید می شوند . تایید رای بدوی در مرحله تجدیدنظر به حدی متداول است که در عرف وکلا بعضا دادگاه تجدیدنظر را دادگاه تاییدنظر خطاب می نمایند.
وکیل یاب با بررسی سوابق ، رزومه و پرونده های مختومه و مفتوح وکلای متخصص در زمینه های مختلف اقدام به شناسایی وکلای متخصص در زمینه تجدیدنظرخواهی نموده است این وکلا که دارای بالاترین درصد موفقیت در دادگاه تجدیدنظر هستند با وکیل یاب قرارداد دارند و شما با انتخاب و بهره گیری از دانش و تجربیات این وکلا درصد شانس بالایی جهت موفقیت در دادگاه تجدیدنظر خواهید داشت.
یک وکیل تضمینی و متخصص تجدیدنظر با رعایت نکات کلیدی از جمله اصول تحریر و تنظیم لایحه تجدیدنظر ، پیگیری موثر و به موقع ، رعایت ادب و احترام و آشنایی با اخلاق ، رفتار ، منش و نظریات قضات رسیدگی کننده شعبه تجدیدنظر ، زمینه ساز صدور رأی به نفع موکل خود میگردد.
بهترین حالت ممکن این است که قبل از جلسه و چه بسا قبل از مطالعه پرونده توسط قاضی ، از جهت گیری ذهن قاضی در مورد پرونده خود مطلع باشیم به یاد دارم که ده ها سال پیش استادم برای مطلع شدن از نظر قاضی در مورد پرونده خود همزمان با ارجاع پرونده ساعتها پشت درب شعبه منتظر ماند و پس از خروج قاضی از اتاق از او پرسید . استاد میتوانم سوالی از شما بپرسم قاضی با تعجب گفت بپرس استادم موضوع پرونده که از موضوعات اختلافی بود را مطرح نمود و نظر قاضی را در اینخصوص جویا شد قاضی نیز نظر خود را بیان نمود که مخالف نظر ایشان بود . من پیش خودم فکر کردم این کار چه سودی داشت ؟ از همان روز استاد با دانستن نظر قاضی شروع به جمع آوری ادله نمود از نظریات مشورتی گرفته تا استفتائات مراجع تقلید و حتی در قالب یک تحقیق میدانی علمی نظر قضات دیگر تجدید نظر را نیز جویا شد و در پایان تمام دلایل موافق کسب شده را ضمیمه لایحه خود نمود و در کمال ناباوری قاضی برخلاف نظر سابق خویش رای به نفع موکل استاد صادر نمود.
وکلای متخصص و حرفه ای وکیل یاب از تمامی ظرفیت های ممکن بهره می گیرند و علت برتری درصد موفقیت در پرونده های ایشان نسبت به سایر وکلا نیز رعایت همین اصول و قواعد حرفه ای وکالت است.

وکیل یاب تضمین میکند:

ما به وکلایی که معرفی میکنیم ایمان داریم ، چنانچه وکیلی که با عقد قرارداد مکتوب توسط وکیل یاب به شما معرفی شده است نتواند در پرونده شما نتیجه مطلوب اخذ نماید ، وکیل یاب ضامن استرداد کل حق الوکاله پرداختی شما خواهد بود.

قبل از هر اقدامی با ما مشورت کنید…

تجدید نظر تضمینی

وکیل یاب سامانه هوشمند جستجو و معرفی وکلای متخصص

مشاوره فوری با وکیل