استخدام

استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق

بدینوسیله از تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق و سایر رشته های مرتبط و اشخاص دارای تخصص عملی در زمینه تخصص های مورد نیاز که مایل به همکاری با سامانه هوشمند وکیل یاب هستند دعوت به همکاری می نماییم.

تخصص های مورد نیاز :

۱.مدیر تیم محتوا: ۲ نفر

۲.کارشناس تولید محتوا: ۱۰ نفر

۳.مدیر تیم بازاریابی: ۳ نفر

۴.بازاریاب حقوقی: ۱۲ نفر

۵.بازاریاب تلفنی: ۳ نفر

۱.مدیر محتوا:

مدیر تیم محتوا ضمن تشکیل تیم کارشناسان تولید محتوا، وظیفه نظارت بر کار مجموعه کارشناسان تحت نظارت خود را بر عهده داشته و ضمن ارائه گزارش هفتگی به مدیریت، بعنوان رابط بین مدیریت و کارشناسان تولید محتوا عمل می نماید و اهداف از پیش تعیین شده مجموعه را دنبال خواهد نمود.

درآمد مدیر محتوا برابر با ۱۵ درصد مجموع درآمد کارشناسان تحت نظارت خویش خواهد بود. هر مدیر محتوا می تواند حداکثر ۱۰ کارشناس تولید محتوا را مدیریت نماید.

۲.کارشناس تولید محتوا:

کارشناس تولید محتوا وظیفه تولید محتوای تخصصی حقوقی یا کیفری در زمینه موضوع انتخابی خویش را بر عهده خواهد داشت.

درآمد کارشناس تولید محتوا علاوه بر درآمد ثابت، بر اساس کیفیت محتوا تولید شده و اثربخشی آن محتوا در محدوده ۵ الی ۱۰ درصد مجموع درآمد ناشی از محتوا، توافق و تعیین خواهد شد. لیکن در هر حال درآمد ثابت کارشناس تولید محتوا از ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر تولید محتوای تحریری و ۲۵ هزار تومان به ازای هر تولید محتوای ویرایشی کمتر نخواهد بود.

۳.مدیر تیم بازاریابی:

مدیر تیم بازاریابی ضمن تشکیل تیم بازاریابی، وظیفه نظارت بر کار مجموعه بازاریاب های تحت نظارت خود را بر عهده داشته و ضمن ارائه گزارش هفتگی به مدیریت، بعنوان رابط بین مدیریت و بازاریابی های تیم خود عمل می نماید و اهداف از پیش تعیین شده مجموعه را دنبال خواهد نمود.

درآمد مدیر بازاریابی برابر با ۱۵ درصد مجموع درآمد کارشناسان تحت نظارت خویش خواهد بود. هر مدیر بازاریابی می تواند حداکثر ۱۰ بازاریاب را مدیریت نماید.

۴.بازاریاب حقوقی:

بازاریاب حقوقی در زمینه جذب و معرفی پرونده به مجموعه و تحت نظر مدیر تیم بازاریابی فعالیت خواهد نمود.

درآمد بازاریاب حقوقی بر اساس نوع روابط، فعالیت و توانایی بازاریاب توافق و تعیین خواهد شد. در هر حال درآمد بازاریاب از ۱۰ درصد مجموع در آمدی که برای سامانه به ارمغان خواهد آورد، کمتر نخواهد بود.

۵.بازاریاب تلفنی:

بازاریاب تلفنی از طریق تماس با مخاطبین مورد نظر و پیگیری و دلالت ایشان به سامانه فعالیت خواهد نمود. فهرست مخاطبین متعاقبا تحویل بازاریاب خواهد گردید.

بازاریاب تلفنی درصدی تعیین شده و مورد توافق که از ۱۰ درصد مجموع درآمد سامانه از فعالیت بازاریاب کمتر نخواهد بود را دریافت خواهد نمود.

نکته: درآمد تمامی عوامل سامانه طبق فرمولی بر اساس سنوات همکاری با سامانه و امتیاز عملکرد هر ساله افزایش خواهد یافت.

مزایای همکاری با ما:

محیط کاری دوستانه:

فضای کاری صمیمانه و پویایی که برای شما احساس مفید بودن و ارتقا سطح دانش تخصصی ناشی از آموزش های حین کار و ایجاد شرایط رشد مداوم را به ارمغان خواهد آورد.

فرصت‌های رشد شخصی و حرفه‌ای:

حضور در مجموعه وکیل یاب و ارتباط با وکلای متخصص در حوزه های مختلف حقوقی فرصتی بی تکرار برای یادگیری مداوم، رشد حرفه‌ای و توسعه دانش در حوزه حقوق، وکالت و بازاریابی خواهد بود .

حقوق و مزایای عالی:

پرداخت منصفانه و پاداش‌های تشویقی برای عملکرد برتر و استمرار همکاری.

فرصت همکاری با تیم متخصص:

همکاری با تیمی کامل از وکلای متخصص و مجرب در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری و بازاریابی زمینه موفقیت های آتی را برای شما فراهم خواهد نمود.برخی از کارآموزان وکالت و وکلایی که اکنون با ما همکاری می نمایند در گذشته بعنوان بازاریاب در مجموعه فعالیت داشته اند. به جرأت میگوییم بجز مجموعه وکیل یاب، هیچ مجموعه دیگری دانش تخصصی و ترفندهای حرفه ای وکالتی را به شما انتقال نخواهد داد.

جهت شروع فرآیند همکاری  فرم درخواست همکاری را تکمیل و ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان سامانه هوشمند وکیل یاب باشید.

جهت پیگیری و کسب اطلاع از وضعیت استخدامی از طریق لینک واتساپ پایین صفحه اقدام نمایید.

استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق

مشاوره فوری با وکیل